Віртуальна довідкова служба
Шановний користувач! Як відомо, Звіт - це документ, який містить відомості /інформацію/ про результати діяльності.
Шановний користувач! Публікацій на Вашу тему в мережі Інтернет дуже багато. Ви самостійно можете їх переглянути та проаналізувати, якщо у бідь-якій відомій Вам пошуковій системі зробите запит: "молодь релігія причини", "звернення молоді до релігії" і т.п. чи подібні запити російською мовою. Таким чином були знайдені сайти:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Шановний користувач!
Аналізи читацьких формулярів (індивідуальні, групові) входять в практику дитячих бібліотек. Радимо звернутися за більш детальною інформацією до сайтів дитячих бібліотек. Наприклад: Херсонська обласна дитяча бібліотека (web:
Уважаемй пользователь, рекомендуем такую литературу:
История зарубежной литературы XIX века: учеб. для филол. спец. вузов / В. Н. Богословский, А. Ф. Головенченко, А. С. Дмитриев и др.; Под ред. Н. А. Соловьевой. - М. : Высш. шк., 1991. - 636 с.
История зарубежной литературы XIX века. В 2 ч. - Ч.1. - М., 1979
Напоминаем, что работа с поиском литературы к научной работе (какой является магистрская), является частью самостоятельной работы со справочным аппаратом библиотеки и просмотром литературы de visu. Приглашаем Вас посетить нашу библиотеку
Шановний користувач, рекомендуємо такий список літератури:
Свиридов О. Ф. Екстралінгвістика і мовна компетенція: проблеми перекладу // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Лінгвістика". - 2006. - Вип. 3. - С. 309-312
Семеног О. Лексикографічна компетенція як показник мовної культури особистості // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - N2. - С. 41-44
Симоненко Т. Лінгводидактичні засади формування професійної комунікативної компетенції студентів філологічних факультетів // Українська мова і література в школі. - 2006. - N6. - С. 38-41
Симоненко Т. Наукове обгрунтування пріоритетних принципів у роботі над формуванням професійної комунікативної компетенції студентів-філологів // Рідна школа. - 2006. - N7. - С. 44-47
Симоненко Т. Система основних методів та прийомів у процесі формування професійної комунікативної компетенції студентів філологічних факультетів // Рідна школа. - 2005. - N7. - С. 29-32
Шановний користувач!
Радимо Вам переглянути такі Інтернет-ресурси:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Уважаемый пользователь!
Первое письменное упоминание о Верхних Торгаях относится к 1886 году. Первыми поселенцами здесь были выходцы из западноукраинских земель и Польши.
Уважаемый пользователь!
Сообщаем Вам, что автоматизированная библиотечно-информационная система "ИРБИС" позволяет осуществлять поиск в электронном каталоге библиотеки по различным параметрам (автор, название, ключевое слово и т.д.), а также комплексный поиск (одновременный поиск по нескольким полям). К услугам читателей библиотеки 2 автоматизированных рабочих места (в зале каталогов), где они могут самостоятельно вести поиск библиографической информации.
На сайте библиотеки представлен тот же электронный каталог, однако в настоящее время на нем не возможен поиск периодических изданий и статей в связи с тем, что электронный каталог дорабатывается. Обновленный электронный каталог, в котором будут те же возможности поиска, что и в локальной сети библиотеки, будет представлен на сайте в 2009 году.
Шановний користувач, в електронній картотеці статей ми знайшли такі записи:
Бібік Н. Проблема профільного навчання в педагогічній теорії і практиці // Математика в школі. - 2006. - N1. - С. 2-6
Савченко О.Я. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти // Педагогіка і психологія. - 2007. - N2. - С. 26-33
Бібік Н. Проблеми наукового забезпечення модернізації загальної середньої освіти // Педагогіка і психологія. - 2008. - N1. - С. 40-46
Савченко О.Я. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі // Педагогіка і психологія. - 2008. - N2. - С. 26-40
Лозова В.І. Способи формування пізнавальної активності школярів у процесі виконання ними громадських доручень // Управління школою. – 2003. - № 6. – С. 2-7
Савченко О. Реформування шкільної освіти і реалізація її оздоровчої функції // Шлях освіти. - 2001. - № 4. - С. 2-7
для більш детального дослідження рекомендуємо опрацювати літописи газетних та журнальних статей, бібліографічні покажчики
Уважаемый пользователь! Уточните, пожалуйста, Ваш запрос. Что именно нужно о библиотеках вузов: регламентирующую документацию, типовые штаты, направления работы, опыт работы и т.д.
Добрий день! Шановний користувач, рекомендуємо такий список літератури:
Магновський І. Демократична, соціальна, правова держава і громадянське суспільство: єдність та обумовленість // Право України. - 2005. - N7. - С. 25-29
Кульчицький С.В. Україна: суспільство й держава на терезах історії (1991-2006 рр.) // Український історичний журнал. - 2006. - N4. - С. 15-32
Пухкал О. Перспективи та напрями розвитку громадянського суспільства в Україні // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2007. - N2. - С. 217-224
Леухіна А. Віддзеркалення відносин держава-громадянин на взаємодії між державою та громадськими організаціями // Вибори та демократія. - 2007. - N2. - С. 106-112
Шановний користувачу! Відповідь на Ваше запитання Ви знайдете в таких книжках:
1. Арнольд И.В. Стилистика. Современный английский язык - М., Флинта, 2002. - 384с.
2.Долгова О.В. Синтаксис как наука о построении речи. - М., Высшая школа, 1980- 191с.
3.Зорівчак Р.П.Реалія і переклад.На матеріалі англомовних перекладів української прози. -Львів, 1989. - 216с.
4. Порівняльні дослідження з граматики англійської, української, російської мов. - Київ, Наукова думка, 1981.
5. Мальована В.М.Комбінаторний потенціал синтаксичних засобів і стилістичних прийомів у межах синтаксичної конвергенції// Іноземна філологія. - №83. - 1986.- С.29-33
Успіхів.
Уважаемый пользователь! Мы предлагаем Вам такие источники:
1.Степанова М.Д., Чернышева И.И. Лексикология немецкого языка. Учебник для ин-тов и фак-тов иностр. яз. - М., Высшая школа, 1986.
2.Розен Е.В.Немецкая лексика: история и современность.
3.Розен Е.В. Новое в лексике немецкого языка.
4.Розен Е.В. Лексика немецкого языка сегодня.
5.Розен Е.В. На пороге 21 века. Новые слова и словосочетания в немецком языке.
5. Девкин В.Д. Немецкая разговорная речь. Синтаксис и лексика.
6.Искоз А., Ленкова А. Хрестоматия по лексикологии немецкого языка.
7.Огуй О.Д. Лексикологія німецької мови.
Желаем успеха.
Шановний користувач, рекомендуємо таку літературу:
Федоренко В. Плекання мовної вихованості школярів // Дивослово. - 2006. - N6. - С. 18-23
Строганова Г. Функційно-семантичний підхід до засвоєння лексики на уроках розвитку мовлення // Дивослово. - 2007. - N4. - С. 9-11
Данилова О.П. Мовленнєво-комунікативні вміння учнів на уроках мови // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - N15(трав.). - С. 8-12.
Лещенко Г. Комунікативна спрямованість уроків розвитку мовлення // Початкова освіта. Шкільний світ. - 2008. - N16(квіт.). - С. 13-16
Подранецька Н. Проектні технології як один із напрямків розвитку мовної особистості // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - N5. - С. 33-36
Шановний користувач, зразки заяв наша бібліотека не надає. Пропонуємо ознайомитись з такою літературою: Європейський суд з прав людини: організація, процедура, правила звернення / М-во юстицii України М-во юстицii України.- К.: Iн Юре, 2000. - 16 c.
Шановний користувач, дивись довідку:ID: 971, від 19.11.2008
Шановний користувач, рекомендуємо такий список літератури:
Українська література. 11 клас. - К. : Приват.вид."Всеувито": АртЕк, 2001 - Вип.4 : Олесь Гончар. - 2001. - С. 9-10
Бабишкiн О.К. Олесь Гончар. - К.: Дніпро, 1968. - 323 c.
а також зверніться до
Шановний користувач, рекомендуємо таку літературу:
Уфімцева С. Дитяча творчість як мистецтво // Директор школи. Шкільний світ. - 2006. - N1(Січень). - С. 14-16
Мартиненко С. Як формувати творчу особистість учня // Відкритий урок. - 2006. - N23/24(груд. - С. 22-24
Пивоварова О.В. Методи розвитку творчого мислення // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - N2. - С. 52-54
Лісовський А. Під кутом формування творчого мислення учнів // Українська мова і література в школі. - 2008. - N1. - С. 28-34
Мартиненко С. Орієнтовані методики педагогічного діагностування рівнів готовності дитини до навчання в школі // Початкова школа. - 2008. - N2. - С. 39-41. - Бібліогр. у кінці ст.
Жукова А. Психологічна готовність дітей до навчання // Відкритий урок. - 2006. - N21/22. - С. 40-47
Шановний користувач, уточніть, будь ласка, свій запит
У разі ствердної відповіді прошу надати перелік літератури по питанню. Завчасно дякую!
Шановний користувач, радимо використати такі джерела:
1. Лухтанов В.Ф., Чернявский М.М. Каховская гидроэлектростанция. - М., 1959. - 184 с.
2. Днепровский каскад гидроэлектростанций. - Новая Каховка, 2000. - 25 с.: фото, карты.
3. Гостєва Л.Ю, Фельдман І.З. З історії будівництва Каховської ГЕС// Наукові записки. Проблеми археології, історії, історіографії, джерелознавства, літературознавства, мистецтвознавства, музеєзнавства, ономастики, фольклористики. - Херсон: Айлант, 2006. - С.38-42.
4. Касьяненко Ф.Ф., Неверова Л.С. Новая Каховка// История городов и сёл Украинской ССР. Херсонская область. -К., 1983. - С. 129-139.
5. Водообмен в гидрогеологических структурах Украины: Водообмен в естественных условиях. - К.: Наукова думка, 1989. - 288 с.
6. Гожик П.Ф., Новосельский Ф.А. Геологические условия строительства Днепровско-Бугского гидроузла. - К.: Наук. думка, 1989. - 120 с.
7. Геология и рудоносность юга Украины: Сборник научных трудов. - Днепропетровск: ДГУ, 1983. - 113 с.
8. Геология шельфа УССР. Лиманы. - К.: Наукова думка, 1984. - 176 с.
9.Гидрология и гидрохимия Днепра и его водохранилищ. - К.: Наукова думка, 1989. - 216 с.