Психологія діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін (на матеріалі освітніх організацій)
88.4
П86
- Теоретико-методологічні основи дослідження психологічних особливостей ефективної діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін. С. 6-32
- Поняття про організації та їх основні функції. С. 6-18
- Психологія управління змінами як актуальний напрямок досліджень в сфері організаційної психології. С. 18-32
- Оцінка персоналом освітніх організацій змін в організаціях та основних причин опору змінам. С. 33-67
- Мета, завдання, методика та організація дослідження особливостей діяльності освітніх організацій в умовах соціально-економічних змін. С. 33-38
- Оцінка персоналом освітніх організацій впливу соціально-економічних змін на зміни в освітніх організаціях та основних мотивів введення змін. С. 38-52
- Оцінка персоналом освітніх організацій причин, які заважають успішному введенню змін в освітніх організаціях та обумовлюють виникнення опору змінам. С. 53-67
- Психологічні чинники, які впливають на ефективність управління змінами в освітніх організаціях. С. 68-174
- Особливості діяльності команд по введенню змін в освітніх організаціях. С. 68-95
- Особливості спілкування в процесі ведення змін в освітніх організаціях. С. 95-125
- Аналіз значущості вияву підприємницької поведінки у персоналу освітніх організацій в процесі введення змін. С. 125-142
- Врахування національно-етнічних змін в процесі діяльності освітніх організацій. С. 142-156
- Вплив змін в освітніх організаціях на розвиток особистості персоналу освітніх організацій. С. 156-174
- Психологічні умови підвищення ефективності управління змінами в освітніх організаціях. С. 175-191
- Оцінка персоналом освітніх організацій психологічних умов підвищення ефективності управління змінами в освітніх організаціях. С. 175-182
- Технологія підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін. С. 182-191
Зміст
Частина 1. Теоретико-методологічні основи дослідження психологічних особливостей ефективної діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін. C. 6-32
1.1. Поняття про організації та їх основні функції. C. 6-18
2.2. Психологія управління змінами як актуальний напрямок досліджень в сфері організаційної психології. C. 18-32
Частина 2. Оцінка персоналом освітніх організацій змін в організаціях та основних причин опору змінам. C. 33-67
2.1. Мета, завдання, методика та організація дослідження особливостей діяльності освітніМаркетинг турпродуктух організацій в умовах соціально-економічних змін. C. 33-38
2.2. Оцінка персоналом освітніх організацій впливу соціально-економічних змін на зміни в освітніх організаціях та основних мотивів введення змін. C. 38-52
2.3. Оцінка персоналом освітніх організацій причин, які заважають успішному введенню змін в освітніх організаціях та обумовлюють виникнення опору змінам. C. 53-67
Частина 3. Психологічні чинники, які впливають на ефективність управління змінами в освітніх організаціях. C. 68-174
3.1. Особливості діяльності команд по введенню змін в освітніх організаціях. C. 68-95
3.2. Особливості спілкування в процесі ведення змін в освітніх організаціях. C. 95-125
3.3. Аналіз значущості вияву підприємницької поведінки у персоналу освітніх організацій в процесі введення змін. C. 125-142
3.4. Врахування національно-етнічних змін в процесі діяльності освітніх організацій. C. 142-156
3.5. Вплив змін в освітніх організаціях на розвиток особистості персоналу освітніх організацій. C. 156-174
Частина 4. Психологічні умови підвищення ефективності управління змінами в освітніх організаціях. C. 175-191
4.1. Оцінка персоналом освітніх організацій психологічних умов підвищення ефективності управління змінами в освітніх організаціях. C. 175-182
4.2. Технологія підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін. C. 182-191