Херсонська обласна
універсальна наукова бібліотека
ім. Олеся Гончара
ПН-ЧТ: 9:00-18:00
СБ-НД: 9:00-18:00
Меню розділу

Маркетинг турпродукту

Г3531
65.9(4УКР)497.58-212.4я73

М26
Маркетинг турпродукту: підруч. для студ. вищ. навч. закл./ Ю. О. Карягін та ін.; за заг. ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци; НАН України та ін. - К. : Кондор, 2009. - Бібліогр.: с. 371-374. - Термінол. слов.: с. 341-370. - Дод.: с. 329-339. - 394 с., ISBN 978-966-351-224-2
У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обгрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обгрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу. У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження. розробка стратегії маркетингу, продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін.
Предметні рубрики: Туристична індустрія -- Маркетинг -- Україна -- Навчальні видання для вищої школи

Анотація:

У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обгрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обгрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу.
     У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження. розробка стратегії маркетингу, продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін.

Зміст

Розділ 1. Маркетинг туристичного продукту. С. 9-26
            1.1. Теорія маркетингу туристичного продукту. С. 9-12
            1.2. Специфіка маркетингу туристичного продукту. С. 12-22
            1.3. Життєвий цикл туристичного продукту. С. 22-26
Розділ 2. Методика маркетингових досліджень у сфері туризму. С. 27-51
            2.1. Маркетингові дослідження. С. 27-33
            2.2. Види маркетингової інформації. С. 33-35
            2.3. Класифікація маркетингових досліджень. С. 35-36
            2.4. Проведення маркетингових досліджень. С. 36-38
            2.5. Процес маркетингових досліджень. С. 38-44
            2.6. Компоненти проведення маркетингових досліджень. с. 44-46
            2.7. Маркетингові дослідження туристичного продукту. С. 46-51
                   2.7.1. Дослідження пропонованого туристичного продукту. С. 46-48
                   2.7.2. Вивчення пропозицій щодо нового туристичного продукту. С. 48-51
Розділ 3. Методи отримання й обробки маркетингової інформації в туризмі. С. 52-102
            3.1. Маркетингова інформація в туризмі. С. 52-58
            3.2. Первинні дослідження. С. 58-76
            3.3. Етапи процесу збирання та аналізу маркетингової інформації. С. 76-80
            3.4. Спостереження і його роль під час проведення маркетингових досліджень. С. 80-102
Розділ 4. Маркетингові дослідження конкурентного середовища. С. 103-123
            4.1. Дослідження конкурентного середовища. С. 103-109
            4.2. Виявлення пріоритетних конкурентів і визначення сили їхньої позиції. С. 109-112
            4.3. Дослідження конкурентоспроможності туристичного продукту і ефективності маркетингової діяльності. C.112-114
            4.4. Дослідження конкурентоспроможності туристичної компанії в цілому. С. 114-120
            4.5. Маркетинговий аналіз умов конкуренції в туризмі. С. 120-123
Розділ 5. Дослідження поведінки споживача. С. 124-162
            5.1. Теоретичні аспекти поведінки споживача. С. 124-127
            5.2. Чинники впливу на купівельну поведінку під час придбання туристичного продукту. С. 127-137
            5.3. Типи поведінки споживачів під час ухвалення рішення про купівлю. С. 137-139
            5.4. Процес ухвалення рішення про купівлю. С. 139-150
            5.5. Споживча цінність і рівень задоволення очікувань споживачів. С. 150-159
            5.6. Підходи до вивчення споживачів. С. 159-161
            5.7. Стосунки зі споживачами. С. 161-162
Розділ 6. Роль посередницьких фірм у сфері туризму. С. 163-204
            6.1. Посередницька діяльність. С. 163-165
            6.2. Функції посередників. С. 165-167
            6.3. Туроператор як посередник. С. 167-168
            6.4. Класифікація туроператорів. С. 168-170
            6.5. Туроператорська діяльність. С. 170-186
            6.6. Турагент як посередник. С. 186-196
            6.7. Інтернет як посередник у просуванні туристичного продукту. С. 196-201
            6.8. Екскурсійні компанії. С. 201-204
Розділ 7. Реклама туристичного продукту. С. 205-239
            7.1. В чому полягає реклама туристичного продукту. С. 205-222
            7.2. Паблік рілейшнз. С. 222-228
            7.3. Брендинг у сфері туризму. С. 228-239
Розділ 8. Франчайзинг у туристичному бізнесі. С. 240-259
            8.1. Вступ до теорії франчайзингу. С. 240-246
            8.2. Види та форми франчайзингу. С. 246-248
            8.3. Методи франчайзингових систем. С. 248-250
            8.4. Різниця між представництвами франчайзингу і франчайзингом. С. 250-259
Розділ 9. Взаємини у франчайзинговому бізнесі. С. 260-291
            9.1. Встановлення взаємин і ведення справ в умовах франчайзингу. С. 260-263
            9.2. Готовність компаній до створення франчайзингової мережі. С. 263-270
            9.3. Взаємини учасників франчайзингу. С. 270-279
            9.4. Франшизна плата як елемент співпраці. С. 279-284
            9.5. Переваги і вади франчайзингу. С. 284-291
Розділ 10. Договір франчайзингу (комерційної концесії). С. 292-328
            10.1. Сутність договору франчайзингу (комерційної концесії). С. 292-297
            10.2. Зміст договору франчайзингу. С. 297-309
            10.3. Істотні умови договору. С. 309-323
            10.4. Контроль, відповідальність та гарантії сторін. С. 323-326
            10.5. Припинення франчайзингових відносин. С. 326-328
Додаток №1 "Договір комерційної концесії". С. 329-336

Аудіо

Календар подій

  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 2930 31