Естетотерапія
Федій Ольга Андріївна
В69627
88.845я73
Ф 32
88.845я73
Ф 32
Федій Ольга Андріївна.
Естетотерапія: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ О. А. Федій
- К. : Центр учб. л-ри, 2012. - Слов. термінів: с. 283-288. - Бібліогр.: с. 289-303 та наприкінці розд.. - 303 с., ISBN 978-617-673-000-2
Предметні рубрики: Артпедагогіка -- Навчальні видання для вищої школи
Діти -- Естетичне виховання -- Психологія -- Навчальні видання для вищої школи
Соціальна педагогіка -- Навчальні видання для вищої школи
Діти -- Естетичне виховання -- Психологія -- Навчальні видання для вищої школи
Соціальна педагогіка -- Навчальні видання для вищої школи
Анотація:
У посібнику представлена оригінальна авторська концепція естетотерапевтичного впливу на особистість, що має проблеми соціалізації. Висвітлені сучасні психолого-педагогічні технології подолання кризових емоційно-стресових станів дитини й надання їй можливості самовираження та творчого вияву. Здійснена спроба теоретико-практичного доведення необхідності й можливості гуманно-ціннісного, індивідуально-духовного ставлення педагога до дитячої особистості.Курси дисциплін з естетотерапії розроблені у кредитно-модульній системі викладу навчально-методичного матеріалу.
Друге видання доповнене блоком історико-педагогічного аналізу естетотерапевтичних ідей у філософській та педагогічній літературі, комплексом тематичних індивідуально-творчнх завдань, теоретико-методичною інформацією щодо сучасних видів естетотерапії.
Зміст
Вступ. С. 5
РОЗДІЛ 1. С. 9-22
1.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ ПРОГРАМИ КУРСІВ З ЕСТЕТОТЕРАПІЇ. С. 9
1.1.1. Пояснювальна записка. С. 9
1.1.2. Види, форми контролю та критерії оцінки. С. 12
1.1.3. Програмовий зміст курсів. С. 17
РОЗДІЛ 2. С. 23-282
2.1. ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ. С. 23
Модуль 1. «Науково-методологічні основи естетотерапії». С. 23
2.1.1. Лекція: Науково-педагогічні основи естетотерапії. С. 23
2.1.2. Лекція: Історико-педагогічний аналіз естетотерапевтичного складника процесу формування особистості. С. 42
2.1.3. Лекція: Християнсько-духовні засади естетотерапії. С. 87
2.1.4. Лекція: Зарубіжні технології естетизації педагогічного процесу. С. 95
Модуль 2. «Естетотерапія мистецькими засобами». С. 102
2.1.5. Лекція: Філософсько-педагогічні основи казкотерапії. С. 102
2.1.6. Лекція: Практика казкотерапії та лялькотерапія. С. 110
2.1.7. Лекція: Музикотерапія. С. 121
2.1.8. Лекція: Музикотерапія при заїканні. С. 128
2.1.9. Лекція: Українська фольклорна арт-терапія. С. 139
2.1.10. Лекція: Фототерапія. С. 147
Модуль 3. «Види естетотерапії природними та ігровими засобами». С. 155
2.1.11. Лекція: Теорія ігрової терапії. С. 155
2.1.12. Лекція: Практика ігрової терапії. С. 163
2.1.13. Лекція: Теорія та практика пісочної терапії. С. 171
2.1.14. Лекція: Хореотерапія та формокорекційна ритмопластика. С. 185
2.2. ПЛАНИ ПРАКТИЧНИХ ТА ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ. С. 195
Модуль 1. «Науково-методологічні основи естетотерапії». С. 195
Модуль 2. «Естетотерапія мистецькими засобами». С. 198
Модуль 3. «Види естетотерапії природними та ігровими засобами». С. 204
2.3. ОКРЕМІ ВИДИ ЕСТЕТОТЕРАПІЇ (ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ). С. 209
Модуль 1. «Науково-методологічні основи естетотерапії». С. 209
2.3.1. Православна психотерапія. С. 209
2.3.2. Логотерапія. С. 213
2.3.3. Гештальттерапія. С. 215
2.3.4. Хобі-терапія. С. 218
Модуль 2. «Естетотерапія мистецькими засобами». С. 219
2.3.5. Театрально-драматична діяльність у розвитку дошкільника. С. 219
2.3.6. Пісенна терапія. С. 222
2.3.7. Бібліотерапія. С. 230
2.3.8. Терапія кольором. С. 233
2.3.9. Лялькотерапія. С. 236
Модуль 3. «Види естетотерапії природними та ігровими засобами». С. 247
2.3.10. Натурпсихотерапія. С. 247
2.3.11. Технології ейдетики у логопедичній роботі. С. 249
2.3.12. Літотерапія. С. 252
2.3.13. Анімалотерапія (петтерапія, дельфінотерапія). С. 255
2.3.14. Ароматерапія. С. 261
2.3.15. Кінезітерапія. С. 266
2.3.16. Маматерапія. С. 269
2.3.17. Сміхотерапія (гелотологія). С. 273
Словник термінів. С. 283
Рекомендована література. С. 289