Якою буде ваша відповідь на прохання перелічити відомі вам бренди? Google, Adidas, Apple? А чи знаєте ви, що існують успішні українські компанії, назви яких відомі далеко за межами нашої країни? Пропонуємо поринути у світ успішних українців разом із книгою «10 успішних українських брендів».
Автори видання підібрали для ознайомлення найяскравіші вітчизняні бренди: !FEST, FEDORIV, Sammy Icon, SoftServe, Tabletochki, ОККО, Українська правда, Український Католицький Університет, Форум видавців, Центр сучасного мистецтва «ДАХ».
Ці компанії представляють абсолютно різні сфери, тож ви матимете змогу ознайомитися з особливостями одразу кількох напрямів бізнесу. Це комп’ютерні технології, освіта, одяг, кулінарний напрямок та брендинг.
Книга не має жодного вступу, попереднього слова від укладачів чи висновку. Тобто між читачем та компаніями відсутні будь-які посередники в інформації. Про особливості бренду та процес його становлення розповідає сам засновник. Адже хто, як не він, найкраще знає про всі труднощі, які виникали на шляху до успіху?
Голова наглядової ради Концерну «Галнафтогаз» (до якого входить відома всім мережа автозаправних комплексів ОККО) Віталій Антонов, наприклад, спочатку займався промисловим альпінізмом, потім створив приватне підприємство «Карат», що займалося торгівлею продуктів харчування. Сьогодні ж його концерн входить до 500 найбільших компаній Східної Європи.
Довгим був шлях до світового визнання й у Олександри Коваль, незмінної президентки Форуму видавців, на який до Львова приїздять сотні учасників з усієї України та понад шести десятків країн світу. Свій професійний шлях вона почала із занять наукою при Львівському лісотехнічному інституті, пізніше долучилася до виробництва аеростатів, а потім очолила львівську обласну «Просвіту». Все це вкотре доводить, що не треба боятися змін. Інколи вони дійсно на краще.
Андрій Федорів – власник креативної компанії FEDORIV – вважає, що досягнути успіху у будь-якій сфері можна за двох умов. «По-перше, пристрасть. Не можна прикидатися, що тобі цікаво, якщо тобі нецікаво. Ти маєш кайфувати… По-друге, важливо, чи твій продукт справді приносить людям користь, чи він робить світ кращим».
Завдяки цій книзі ви не тільки краще ознайомитеся з українськими компаніями, а й знайдете натхнення на створення власного бізнесу. Хто знає, можливо через кілька років ваша фірма також буде відомою на весь світ. Ми впевнені – це вам під силу!
Автор відгуку: Анастасія Козак
Comments